fbpx

MATJAŽ KRNC

copywriting

USPEŠNO OGLAŠEVANJE TEMELJI NA IZOBRAŽEVANJU STRANK IN ISKANJU REŠITEV ZA NJIHOVE PROBLEME

KOLIKO TE STANE PREPRIČEVANJE?

V želji po čimprejšnjem učinku prodajnih oglasov ali kampanj se lahko hitro ujamemo v past oglaševanja s prepričevanjem. 

Takšni oglasi so neuspešni predvsem zato, ker naši možgani hitro zaznajo, da se za vsem tem skriva oglaševalčeva namera prodati čimveč, resnične potrebe strank pa so potisnjene v kot. 

Zato se je, predvsem v zadnjem desetletju, uveljavilo oglaševanje, ki temelji na izobraževanju strank in iskanju rešitev za njihove probleme. 

question, question mark, opinion poll-2736480.jpg

POGLEJ OKOLI SEBE, COPYWRITING JE POVSOD!

Zate, kot oglaševalca je pomembno, da motiviraš ljudi k določenemu dejanju. To se lahko lotiš  tudi z dobrim copywritingom. Lahko je samostojen, v kombinaciji z videom ali sliko.

S copywritingom se srečuješ pravzaprav vsak dan. Pri zajtrku na škatli kosmičev, na poti v službo na jumbo plakatih, med malico v Facebook oglasih, popoldan v motivacijskem sloganu tvojega najljubšega fitnesa in zvečer na zadnji, predstavitveni strani tvoje nove knjige, ki se jo boš lotil brati. 

Copywriting je povsod!

advertisement, coke, cola-2098989.jpg

"PREPRIČEVANJE ME JE STALO TISOČE EVROV! A SEM BIL ŠE VEDNO NEUSPEŠEN"

ANDRAŽ, LJUBLJANA

“Potem sem copywriting prepustil Matjažu. Že pri svetovanju, da bom dosegal boljše rezultate, če bom poizkušal reševati probleme mojih bodočih strank, sem začutil, da sem se sam oglaševanja lotil napačno. S prepričevanjem sem želel doseči, da stranke rešujejo moj problem…povečati prodajo.

Matjaž pa se je tega lotil bolj učinkovito…pristopil je k oglaševanju, kjer izobražujem svoje stranke in jim dam vedeti, da imam rešitve za njihov problem!”

psychology, therapy, puzzle-5318107.jpg

10 PREDNOSTI MOJEGA COPYWRITINGA

Sam cilj mojih copywritingov je, da se osredotočam na osnovni cilj mojega naročnika. Povečati prodajo. A hkrati bodočim strankam ponujam rešitve za njihove probleme.

Copywriting pišem tudi v angleškem jeziku. 

S copywritingom se osredotočam na kratke prodajne nagovore znamenom, da povečujem prodajo. 

V contentwritingu uporabljam daljše članke, bloge…kjer bralca z zgodbo motiviram k določenim dejanjem. 

Copywriting za Facebook in Google ads-e.

Copywriting za “landing” strani.

Pisanje prodajnih besedil za e-mail sporočila.

Kot aktivni trgovalec kripta odlično poznam stanje na kripto trgu, novosti in smernice, kam se ta finančni tre prihodnosti razvija.

Kot reden konzumator motivacijskih vsebin (knjige, blogi, podcasti…) sem odličen v pisanju motivacijskih besedil.

Sem zagovornik zdravega življenjskega sloga in kot aktiven gorski tekač ta način življenja preslikavam v svoje pisanje. 

Copywriting, ki vašo spletno stran ali trgovino spremeni v prodajno mašino.

SI DOVOLJ BOGAT ZA SLAB COPYWRITING?

Ne zapravljaj denarja za kampanje s slabim copywritingom. Investiraj v copy, ki iz NE naredi DA!

yes, no, typography-2069850.jpg

ODDAJ POVPRAŠEVANJE