E-poštni marketing

E-poštni marketing ali email marketing se vzpenja. Razlogov za to je več, a glavna sta vsekakor dejstvo, da je ta način marketinga lahko najcenejši, ter dejstvo, da z njim lahko krepimo zaupanje strank in se globlje povežemo z njimi. 

Zdravo ,

Socialni mediji, kot so Facebook, Instagram, You Tube in TikTok, so privlačna za izvajanje marketinga.

In roko na srce, so veliko bolj cenejši način marketinga, kot preko tradicionalnih medijev, kot so tv, radio in revije/časopisi…

A mnogi mislijo, da je marketing preko socialnih medijev najcenejši.

To ne bo držalo…

Facebook in Google sta privlačna medija za marketing.

A kaj, ko ste odvisni od njihovih algoritmov…

Obstaja način trženja, kjer niste odvisni od nikogar in še brezplačen je…

E-MAIL MARKETING.

Ker e -pošta NI mrtva in deluje!

Platforme družabnih medijev so lahko danes tukaj, naslednjič pa jih ni več. Danes postavijo ta pravila in ceno trženja, jutri sta lahko pravilo in cena druga. 

To se dogaja. Neprestano…

Ko pa imate seznam e -poštnih sporočil, je to vaše lastništvo in nadzor.

Tega ti nihče ne more vzeti.

Če imate seznam e-mail naslovov svojih strank in jim ne pošiljate redno e -pošte, potem na mizi puščate veliko denarja.

Če trenutno nimate seznama, ga začnite graditi, saj vam bo email marketing prinesel največji donos.

To bo naložba v vaše podjetje.

In če še nimate podjetja, lahko z bazo e-mail naslovov, takoj pričnete z marketingom.

Brezplačno! 

Tu je majhna skrivnost, ki jo pozna malo ljudi.

Večina spletnih podjetij je pri e -poštnem trženju neuspešna.

S svojim seznamom le redko komunicirajo po e -pošti, ko pa to storijo, lahko storijo vse narobe.

E-mail marketing je vrlina, ki zahteva znanje in kilometrino.

S svojim znanjem, vam lahko pomagam, da preko e-mail naslovov svojih strank, izvajate trženje, katerega bodo stranke vesele, vi pa boste dnevno  v stiku z njimi in večali svojo prodajo. 

 

E-poštni marketing

Ustvarite bazo e-mail naslovov vaših strank

Osnova za e-mail marketing so naslovi e-pošte vaših potencialnih ali že obstoječih strank.

Načinov za grajenje e-mail baze je več. Ponavadi gre za vzajemen odnos z vašo stranko ali obiskovalcem – vi jim ponudite dodatno storitev oz. informacijo, v zameno pa vam zaupajo svoj e-mail naslov. Takšnih priložnosti je več, lahko zbirate podatke pri obisku vaše spletne strani, pri udeležbi nagradne igre, prodajnih akcijah, pri prijavah na novice…

Pri ustvarjanju in širjenju baze e-mail naslovov vam lahko pomagam tudi jaz. 

E -poštni marketing je dejanje pošiljanja komercialnega sporočila, običajno skupini ljudi, ki uporablja e -pošto. V najširšem smislu bi lahko vsako e -poštno sporočilo, poslano potencialni ali sedanji stranki, šteli za e -poštno trženje. Vključuje uporabo e -pošte za pošiljanje informacij, ki motivirajo stranko k akciji nakupa. To so lahko oglasi, lahko so pa motivacijski članki, ki hkrati poučujejo stranke o dejstvih določene teme, ter jih pri podajanju znanja in razlag motivirajo, k nakupu. Strategija trženja po e -pošti je običajno zgraditi zvestobo, zaupanje ali prepoznavnost blagovne znamke. Namen je okrepiti trgovčev odnos s sedanjimi ali prejšnjimi strankami, spodbuditi zvestobo strank in ponoviti poslovanje, pridobiti nove stranke ali prepričati sedanje stranke, naj se odločijo za nakup, ter delijo oglase tretjim osebam.

Kako vam lahko pomagam pri E-poštnem marketingu

Grajenje baze e-mail naslovov je en del e-mail marketinga. Za lastnike teh naslovov je potrebno ustvarjati vsebino, ki bo zanimiva, poučna, zabavna in motivacijska. To vsebino ustvarjam z članki oz. copywritingi. 

EMAIL MARKETING SISTEM

To vsebino potisnem na e-naslove z e-mail marketin sistemom, ki omogoča pošiljanje vsebine na več tisoč naslovov hkrati, spremljanje analitike e-mail sporočila in prilagajanje marketing strategije po pridobljenih informacijah. 

Komunikacija je kot kisik

Dosegljiv sem na sledečih socialnih medijih – obiščite in kontaktirajte me kadarkoli.