EMAIL MARKETING
DOSEŽITE SVOJE OBČINSTVO
Učinkovito komuniciranje s strankami
S profesionalnimi orodji za email trženje vam preko koristnih informacij in zanimivih vsebin pripravljam priložnosti za prodajo.
Email kampanija je marketinška strategija, pri kateri se uporablja pošiljanje e-poštnih sporočil kot sredstvo za promocijo izdelkov, storitev ali blagovne znamke. Namen email kampanje je doseči ciljno občinstvo in jih prepričati, da izvedejo določeno dejanje, kot je nakup izdelka, naročilo na novice, registracija za dogodek, obisk spletne strani in drugo.
Email kampanja običajno vključuje oblikovanje privlačnih in vabljivih sporočil z naslovom, besedilom, slikami in povezavami, ki ciljajo na želje in potrebe ciljnega občinstva. Pomembno je, da so sporočila personalizirana, da ciljajo na specifične interese in nakupne navade prejemnikov, kar povečuje možnosti, da bo prejemnik odprl sporočilo in izvedel želeno dejanje.
Email kampanja običajno vključuje oblikovanje privlačnih in vabljivih sporočil z naslovom, besedilom, slikami in povezavami, ki ciljajo na želje in potrebe ciljnega občinstva. Pomembno je, da so sporočila personalizirana, da ciljajo na specifične interese in nakupne navade prejemnikov, kar povečuje možnosti, da bo prejemnik odprl sporočilo in izvedel želeno dejanje.
Za izvedbo uspešne email kampanje je pomembno, da se uporabljajo učinkovite strategije segmentacije, avtomatizacije in analize uspešnosti kampanj. To vključuje razdelitev ciljnega občinstva na manjše skupine glede na njihove nakupne navade, vedenjske vzorce ali demografske značilnosti, uporabo avtomatiziranih kampanj za sprožitev e-poštnih sporočil ob določenih dogodkih, ter spremljanje analiz uspešnosti kampanj, kot so odprtje e-pošte, kliki na povezave, stopnja konverzije in drugo.
Email kampanje so zelo priljubljene v digitalnem marketingu, saj so relativno nizki stroški pošiljanja in omogočajo neposredno komunikacijo z občinstvom na osebnem nivoju. Vendar pa je pomembno, da se email kampanje izvajajo v skladu s pravili o varstvu podatkov in se izogibamo neželeni pošti, ki lahko povzroči negativno reakcijo prejemnikov.

Analiza uspešnosti
S podrobno analizo uspešnosti kampanj lahko spremljam metrike, kot so odprtje e-pošte, kliki na povezave in drugo. Tako lahko ocenim uspešnost kampanj in jih prilagajam za boljši učinek.

Spletne oblike za vnos podatkov
S spletnimi obrazci, kot so "Subscribe" lahko zbirate kontaktne podatke s spletnih strani, spletnih trgovin ali landing strani. To vam omogoča širitev baze optencialnih kupcev, ki jih lahko targetirate na podlagi njihovih interesov.

Moji projekti
Vabljeni na ogled mojih dosedanjih del na področju pisanja vsebin in email marketinga
KAJ DRUGI PRAVIJO
USPEŠNE ZGODBE

Super zadovoljna s svojo novo spletno stranjo! Hvala Matjaž, za hitrost in strokovnost!
Ema
Ankaran

Prenova spletne strani od A do Ž. Predlogi, svetovanje in končna izvedba…top!
Jernej
Novo Mesto

Potreboval sem večjezične verzije svoje strani. In to tudi dobil. Hvala!
Tomaž
Ljubljana

Sprva sem si sam zgradil svojo spletno stran, a nisem imel nič od nje. Potem sem jo zaupal Matjažu in naredil je čudež iz nje. Hvala!
max
Ljubljana

Matjaž mi je postavil spletno stran, uredil gostovanje, domeno…praktično vse…celo tekstovni del strani sem zaupala njemu in sem izredno zadovoljna!
Sara
Polzela

Izredno zadovoljna. Priporočam!
Andreja
Ljubljana
CENIK
Pisanje vsebin
- Raziskava vaše ciljne skupine
- Pisanje članka na podlagi interesa vaših skupin
Izdelava in izvajanje email kampanije
- 2x tedensko pisanje vsebin
- Prilagajanje vsebine interesom vaših strank
- Pop up obvestila (subscribe, akcije...)
- Vodenje analize
Oblikovanje email marketing strategije od A-Ž
- Vodenje email kampanije in urejanje vaše spletne strani
- Zahtevni kontaktni in pop-up obrazci
- Priprava za pisanje prispevkov za e-mail marketing, 2x tedensko
- Analiza in prilagajanje
- Tedensko poročanje o rezultatih analize in smer naprej
Pošlji povpraševanje
Na kratko mi opiši tvoje želje in pričakovanja, dodaj svoj kontakt in v najkrajšem času ti odgovorim.