Pisanje besedil

Pisanje besedil je lahko težka ali celo neprijetna naloga za to dejanje neveščega človeka. Se zgodi, da presedite več ur pred ekranom v želji, da napišete članek, blog, opis, objavo…, pa besede ne najdejo pravega mesta? Morda si predstavljate kako bi vaš članek zvenel, a ne pride do povezave med predstavo in dejanjem? Čas mineva, idej in zamisli je čedalje manj in pred očmi imate časovni trak, ki vam z grafično jasnostjo prikaže vaš dragoceni čas, ki ste ga zapravili ob iskanju pravih besed in besednih zvez.

Pisanje seo člankov in besedil za spletne strani

Da bi se spletna stran v spletnih iskalnikih uvrstila na čim višje mesto (idealni cilj je seveda 1. mesto) mora imeti ta stran kvalitetno optimizacijo. Da pa dosežemo kvaliteto optimizacije pa se moramo držati pravil, ki nam jih postavlja sam iskalnik. Glavna pravila so: kvalitetna vsebina, določeno število ključnih besed in ustrezne povezave na spletne strani s sorodno tematiko, kot tudi vhodne povezave (link povezave iz drugih strani na našo).

Ključne besede so besede, ki najbolje in najhitreje povzamejo vsebino naše spletne strani. 

Kar v praksi pomeni, da če iščem v iskalniku Google pisca besedil, da mi napiše določeno besedilo, bom v iskalnik napisal ključno besedo: pisanje besedil. In katero spletno stran mi bo iskalnik ponudil najprej? Seveda, spletno stran, ki se bo s vsebino ter ključnimi besedami najbolje ujemala z besedo pisanje besedil. 

Zato je kvaliteta, izvirnost in količina besedila zelo pomembna pri prepoznavnosti ter obiskanosti same spletne strani. Kot sem že omenil, pa so še druge zakonitosti, ki se jih moramo držati, do bomo SEO uspešni. 

Za vas pišem SEO članke, pri tem upoštevam zakonitosti iskalnikov, da bo stran dosegala dobre rezultate obiskanosti. 

Več o SEO: https://yoast.com/what-is-seo/

Doživljajski, promocijski ter marketinški članki

Pri pisanju člankov so pomembne najmanj tri stvari. Prva stvar je objekt pisanja. Stvar o kateri pišemo, morda je to storitev.
Druga stvar je seveda zgodba, ki jo bomo zgradili okoli tega objekta. Če pišem to zgodbo jaz, naj bo to moja zgodba – izkušnja ki sem jo doživel pri srečanju ali uporabi objekta o katerem članek govori.
Tretja stvar je jasnost sporočila. Članek pišemo za to, da svetu oddamo sporočilo. Naj bo to jasno.
Za vas pišem doživljajske, promocijske ter marketinške članke.